Jumppaturva -vakuutus seuran jäsenille.

Jumppaturva Suomen Voimisteluliiton jäsenseuroille! Jumppaturva ryhmätapaturmavakuutuksen voivat hankkia kaikki Suomen Voimisteluliiton jäsenseurat. Vakuutukseen liitetään liitolle ilmoitetut seuran jäsenet.

Jumppaturvan hinta on 4,50 euroa/henkilö.

Vakuutuskausi on 1.9.2023 - 31.8.2024.

Vakuutus on voimassa kaiken ikäisillä harrastevoimistelutoiminnassa, esityksissä, tapahtumissa ja näytöksissä sekä niihin välittömästi liittyvillä meno- ja paluumatkoilla.

Jumppaturva vakuutusesitteeseen voi tutustua liiton nettisivuilla

Jumppaturva 1.9.2023 - 31.8.2024 seuran jäsenille.

*

Jumppaturvan maksun 4,50 euroa voit maksaa seuran tilille FI53 5133 0020 0501 25. Kiitos! Laita maksaessasi viestikenttään "Jumppaturva vakuutus".

Ilmoitamme Jumppaturvan nimilistan Suomen Voimisteluliittoon aina kuukauden puolivälissä ja kuukauden lopussa. Yksittäisiä nimiä emme ilmoita esim. heti kuukauden vaihduttua, koska jokaisesta ilmoituksesta tulee seuralle kuluja 4,5 euroa.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.