Ajankohtaista

LASTEN JUMPPARYHMIIN ILMOITTAUTUMISET JA MAKSUT: Ilmoittautumiset vasemmassa laidassa olevien linkkien kautta. Maksu suoritettava seuran tilille. Maksukuitti mukaan jumpparyhmään! Jumpan ohjaaja merkkaa jumppalistaan maksut maksetuiksi.

AJANKOHTAISET ASIAT: JUMPPIEN MUUTOKSET, TULEVAT TAPAHTUMAT YM. LÖYDÄT MYÖS FACEBOOK-SIVUILTAMME.

Saunajumppa Pääkannan kakkossaunalla pe 24.5. klo 18-19. Jumpan jälkeen sauna ja kahvit.

Kaikki jumpat ovat lopettaneet kevätkauden.

HUOM! Lasten ja nuorten ryhmiin pitää ilmoittautua!

HUOM! JUMPPARYHMÄ LOPPUU, JOS SIINÄ ON KOLME KERTAA PERÄKKÄIN ALLE 10 OSALLISTUJAA.

Jäsenmaksu vuonna 2024 on aikuisilta 50 €/vuosi, joka maksetaan kahdessa erässä: 25 €/kevätkausi ja 25 €/syyskausi. Jäsenmaksu alle 18-vuotiailta on 30 €/vuosi eli 15 €/kevätkausi ja 15 €/syyskausi.

Voit maksaa jäsenmaksun suoraan seuran tilille FI53 5133 0020 0501 25.    Viestikenttään "Jäsenmaksu kevät 2024" . HUOM! Uudet jäsenet viestiin:      "Jäsenmaksu kevät 2024, osoite ja syntymäaika" (jäsenrekisteriä varten). Kuitti maksusta tai näyttö kännykältä jumpparyhmän vastaanottajalle.

Aikuisten jumpparyhmissä jaetaan myös pankkisiirtoja jäsenmaksun maksamista varten.

Alle 18-vuotiaiden jäsen- ja jumppamaksut ilmoittautumisen yhteydessä seuran tilille.

Maksuvälineenä käy e-Passi mobiilimaksu

1. Valitse sovelluksesta toimipiste

2. Syötä maksettava summa tai valitse tuote.

3. Hyväksy maksu ja näytä kuitti sovelluksesta jumpan alussa. Huomaathan, että kuitti on voimassa 15 min maksuhetkestä.

Maksuvälineenä käy myös Smartum -setelit ja verkkomaksu.

Smartum-kortilla ei voi maksaa, koska meillä ei ole maksupäätettä. Voit maksaa palvelun verkkomaksuna omassa Smartum-verkkopalvelussa ja tuoda mukanasi tositteen maksusta (kuitti tulostettuna tai esim. älypuhelimen ruudulla).