Jumppa-aakkoset

Kevät 2024

HUOM! Jumppiin mahdollisesti tulevista muutoksista tiedotamme seuran kotisivuilla kelina.sporttisaitti.com osiossa Ajankohtaista.

LAPSET JA NUORET

Taaperojumppa (aikuinen ja lapsi 1-2-vuotias)

Iloisia ja vauhdikkaita yhdessäolonhetkiä lapselle ja aikuiselle. Monipuoliset tuokiot pitävät sisällään mm. laulu- ja musiikkileikkejä, mielikuvajumppaa ja erilaisia liikuntavälineitä. Tavoitteena on herättää liikkumisen ilo sekä aikuisessa että lapsessa.
Maanantai 17.00-18.00 B-koulu, ohj. Laura Kosonen.
Ei erillistä jumppamaksua.

Naperojumppa (3-4-vuotiaille)

Liikunnan lomassa leikkejä, loruja, laulua ja musiikkia. Jumppa toteutetaan lasten ehdoilla: heidän liikuntataitojaan kehitetään ja opitaan olemaan ryhmässä muiden samanikäisten lasten kanssa.
Tiistai 17.00-18.00 B-koulu, ohj. Kaisa Metsälä ja Mimosa Karjalainen.

Tenavajumppa (5-7-vuotiaille)

Touhutuokio, jossa mielikuvien, liikuntaleikkien, musiikin, temppuilun ja erilaisten välineiden avulla harjoitellaan perusliikuntataitoja ja –valmiuksia. Tavoitteina ovat ryhmässä toimiminen ja toisten huomioonottaminen.
Torstai 17.00-18.00 B-koulu, ohj. Minna Poikonen ja Peppi Poikonen.

Showdance  (7-10-vuotiaille)

Showdance on monipuolinen tanssilaji, jossa yhdistyvät lähes kaikki tanssityylit. Siinä voidaan esittää mitä tahansa tanssin lajia tai niiden yhdistelmiä omalla tavalla.
Keskiviikko 15.00-16.00 Liikuntahalli, ohj. Vilma Pylkkänen ja Nelli Kosonen.

AIKUISET

Perusjumppa

Helppoa perusjumppaa kaikenikäisille ja -kuntoisille. Ei vaikeita askelsarjoja. Tunti koostuu alkulämmittelystä, monipuolisesta lihaskunto-osuudesta ja venyttelystä. Osalla tunneista hyödynnetään välineitä (käsipainot, kepit, kuminauhat ja gymstickit).
Maanantai 16.00-17.00 B-koulu, ohj.Sonja Nokelainen.
Jumppamaksu 5 € / kerta.

Pumppi

Pumppi on lihasvoimaharjoittelua erilaisilla painoilla. Tunti sisältää myös lämmittelyn ja venyttelyn.
Maanantai klo 17.30-18.30 Liikuntahalli, ohj. Sonja Nokelainen
Jumppamaksu 5 € / kerta.

Hathajooga

Rauhallinen ja lempeä joogatunti, sopii sekä aloittelijoille että joogaa aiemmin harrastaneille.
Tiistai 18.30-19.30 B-koulu, ohj. Piamaria von Konow.
Jumppamaksu 6 € / kerta.

Lentopallo

Perinteistä joukkuepeliä mukavassa seurassa.
Keskiviikko 18.15-19.45 Liikuntahalli, ohj. Merja Karttunen.
Ei erillistä jumppamaksua.

Circuit

Tunti on toiminnallista lihaskuntoharjoittelua omaa kehonpainoa ja eri välineitä apuna käyttäen.
Keskiviikko 18.15-19.15 B-koulu, ohj. Lotta Reinikainen.
Jumppamaksu 5 € / kerta.

KeLiNa:n jäsenmaksu vuodelle 2024 on aikuiset 50 € ja alle 18-vuotiaat 30 €. Jäsenmaksu maksetaan kevät- ja syyskausi erikseen. Aikuiset 25 €/kausi ja alle 18-vuotiaat 15 €/kausi.

• Jumpissa maksuvälineinä käyvät Smartum-liikuntasetelit ja verkkomaksu sekä ePassi.

• Voimistelijoiden tapaturmavakuutus jäsenille: Vakuutuksen hinta on 4,50 € ja se korvaa KeLiNa:n tunneilla, näytöksissä ja matkoilla sattuneet tapaturmat. Ei ikärajaa.Vakuutuksen voi ottaa seuran nettisivujen kautta (Ajankohtaista -välilehti, Jumppaturva -vakuutus seuran jäsenille)